Setting fire to our insides for fun

Tisdagsmuset är på topp som min mor sa. Sitter och dricker en kopp kaffe som alltid och försöker läsa ut en bok men insåg just att jag läst samma mening minst tio gånger. Är i ett spekulera-på-livet mode just nu så därav blir det ett inlägg för att på nåt vis få rymma från mitt grubblande och onödiga tankar. Är sjukt lycklig idag, får tacka min fina Lina för det. Helt sinnes hur små fina komentarer kan lysa upp hela dagen! Ska använda den här positiva energin så gott det går, en promenad förbi min syster för update på hennes livs-situation vore nödvändigt!:) Ha det puss!

Kommentarer
Postat av: Simba

Sådärja nu är storbloggaren i farten igen;)

2012-10-02 @ 19:48:18
Postat av: lina

Pussssss puss

2012-10-05 @ 16:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0