Live like heaven on earth

Heejsi jag vet att det har varit riktigt tråkig uppdatering från mig.. men jag har inte haft någon ork, jag har varit febrig och förkyld men som tur är så är jag på bättringsvägen.

Jag har inte rört en fena dom två senaste dagarna har bara blivit daddad av mamma och kännt mig bortskämd med pannkakor och chokladbollar. Har fördrivt tiden med att se massa filmer och serier. Ren njutning att vara sjuk ibland.

 Haha my lord vad jag är dålig på att blogga! kommer inte på något roligt alls att skriva om och sen tycker faktiskt oerhört synd om dem som läser min blogg och försöker vara nyttig och äta hälsosamt. Jag menar det måste göra ont att titta på mina bilder haha. Men här kommer iallafal lite bilder som är ifrån någon dag sedan när jag var på filmmys hemma hos janina och kristoffer! :)



Skåda en sån ståtlig krabbat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0