Roadtrip stockholm+

Hejsi vart börjar jag skriva när dem senaste dagarna har varit fullspäckad med roligheter. Har tagit roadtrip till stockholm för att hälsa på Rickard, blev en mycket lyckad tripp. Vi sjöng till hög musik, skrattade och åt godis och max.

Igår blev det spontan fest med min fina Louise, Alicia, Joel och annat folk. Idag vankas det födelsedags kalas för min lillasyster Miriam som blir hela 9 år!! tiden går så fort, men i mina ögon är hon alltid en liten bebis. Hoppas alla njuter det är faktiskt lördag så varför inte? Puss




Rickard var hungrig, stackars! Jag hjälpte att mata såklart

Hmm.. denna skylt fann jag och Alicia inne på sjukhuset i stockholm

upptäckte skillnaden på våra fötter. Liten = jag Stor = ali


Feel the pain! alla som var sober igår. fnizz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0