Nu ligger dina kläder ute på gatan och jag går i dagar i tröjan du hatar

Är i skolan nu och jag är alldeles för tidig eftersom vår första lektion var inställd.. vad gör man? Lyssnar musik och önskar att jag hade tagit med mig en tjuga vill köpa en kaffe och en mumsbit. Men icke! hur som helst ska få lite plugg gjort nu när jag endå sitter här! Puss och kram =)


Är det någon mer än jag som hade missat att Norlie & KKV släppt en ny låt? Om fallet är så kommer den här! den är rätt bra enligt mig. Men tror den blir en såndär låt jag kan lyssna på i en vecka och sen få huvudvärk varje gång jag hör den haha!


Kommentarer
Postat av: Nicole

håller med! älskade låten första gången jag hörde den men har redan tröttnat

2012-01-18 @ 10:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0