After school

Har kännt mig stressad ständigt dom senaste två dagarna. Men har endå haft mycket kul. Igår var en lång skoldag jag och Lina tog oss ner till Waynes för en ice tea på vår långa håltimme för att fördriva tiden vi kikade även runt lite i butikerna, mys. Efter skolan så hade jag inget bättre för mig än att plugga och sova..

 Idag var en riktigt skön skoldag vi fick sluta tidigt och det var mycket skoj och skratt på engelskan tack vare klassens charmtroll Kristian (videobevis kommer som snarast).

 Efter skolan åkte jag och Janina till valbo och handla!! Mycket fick jag hem också. Härligt! nu ska jag äta middag och sedan gå ut och gå! Puss po er



 Nej jag överlever inte utan banan eller annat sött under långa lektioner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0