U make me sick

Hej har nyss kommit in efter en biltur med min goda vän Joel. Har inte bästa humöret just nu, spekulerar mycket kring hur folk tänker. Jaja tänker inte skriva ut massa strunt.

Istället skriver jag om gårdagen. Kvällen började med att jag åt enchildadas och drack vin med mamma och pappa sedan plågade jag mig själv med att se melodifestivalen, samma visa varje gång haha. Senare tog jag en promenad hem till Cecilia för myskväll med henne och Marie. Riktigt kul hade vi. Sen gick jag hem för att invänta bästa sällskapet. Somnade till någon dålig film. Och idag har jag bara degat här hemma med lillis.


Ser inte gott ut på en fläck. Men detta är no doubt min favorit mat!!

Söt sillen är omöjlig att smygfota.. haha Men mojs endå

detta finger vill jag tillgänga alla okänsliga varelser som påfrestar tillvaron.

Kommentarer
Postat av: Alexander

du är så jävla bra braudN!! haha

2012-02-12 @ 21:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0