Sunday bloody sunday

Heej bloggän. Nu ska jag försöka sammanfatta gårdagen kort.. jag Janina och Linda tog oss till monroes för lite käk därefter drog vi till statoil hyrde film och köpte godis sedan till lägenheten för myskväll. Filmen vi hyrde var bland det tröttaste jag sätt.. och efter att ha sätt den fick vi extremt mycket energi att göra något så jag och Linda bestämde oss för att åka till gävle och dra ut dricka lite. 

Vi tog nått glas vin i hennes lägenhet lyssnade musik osv. Sen gick vi ner till cheers och blev full haha. Idag vaknade vi bakis (mest jag) men endå kämpade vi oss ner på stan för lite käk samt shopping! jag tog sen bussen hem och har bara tagit det lugnt sen dess. Här kommer lite bilder :) Pussdå


Haha ser det scary ut? Anden i glaset kvällen hos emma.


Måste bara påpeka att den rödvita shotten vid namn aphjärna smakar skit!! haha

Snygging!

Dagens mat hehe


Kommentarer
Postat av: G

updateraaa!!!!!!!!

2012-02-06 @ 22:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0