Say hello to my little friend.

Heej jag sitter och snorar sönder och har knappt någon röst kvar halsen är helt sönder hostad. Förstår inte hur jag kan ha varit så sjuk den senaste månaden, upp och ner med förkylning, feber osv hela tiden.

Men en sak är iallafal klar det finns inget bättre än när mamma överraskar mig med nått gott när jag är sjuk. Och idag blev det en go' semla :) förövrigt så har jag satt upp håret i två toffsar, precis som man jämt gjorde när man var liten haha. Och nu ska jag se på film med min lillasyster på hennes rum, solen lyser in och det känns faktiskt härligt och mysigt. Men först ska vi gosa lite med hennes hamster mini. Puss&kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0