Estockholmo tomorrow

Sitter hemma hos cecilia efter en mycket stressig dag! sov hos louise igår vi åt mat och myste jag kände att kvalitets tid med bästis kan vara bra när jag blir borta i några dagar.

Idag har jag stresspackat käkat donken och vandrat ner till ica maxi för några nödvändiga inköp som jag måste ha med mig till stockholm dvs shampoo, balsam osv. Haha intressant? nåväl nu väntar en myskväll med min sill och vi är mycket taggade inför morgondagen vi blir ett stort gäng tjejer i Maries lägenhet. På fredagen blir det shopping och som jag längtat efter att få sätta klorna i alla plagg inne på monki och topshop mmm haha. På lördagen kommer grabbarna ner då blir det även avicii (wiho!!) Ni andra får ha ett forsatt trevligt lov :) Puss!

Kommentarer
Postat av: Liiiina

Puuuss ha så kul <3

2012-03-01 @ 15:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0