Easter

Pååsklov!! Fan vad bra man har det nu.. massa god mat, efterätter och dricker gott. Lovet har börjat precis som jag ville.
 
Igår blev det mat med familjen här hemma och sedan mot kvällen drog vi till mormor och bastade och drack. En rolig sak jag måste påpeka är att min mormor och morfar har lyckats göra deras katt så finsk som det går, för det är nämligen så att katten bastar på 80 graders värme i miten av bastun!! hahah kan inte sluta skratta så sjukt roligt, morfar kunde inte se mer nöjd ut heller så bara +. jaja nog med babbeel nu ska jag spela lite monopol med mina fina systrar tänkte jag =) Glad påsk



MMmmmmm


Kommentarer
Postat av: Emmeli <3

Haha har aldrig hört nått så knäppt om en katt ;)

2012-04-19 @ 15:58:09
URL: http://emmeliijakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0