Dina händer är fulla av blommor

Sitter just nu med ett omåttligt stort smile, Är så himla glad idag! Vaknade vid tolv åt frukost och tog en dusch. Senare vid ett tiden så kom lite släktingar från stockholm på besök, bland annat min kusin Caroline. Jag har inte träffat henne på länge, så det var härligt. Hon hade med sig sin son Anton, han var ett riktigt charmtroll.

Eftersom hon hade med sig Anton så passade min bror på att hämta hans son Vincent som är i ungefär samma ålder. Så det blev två små charmtroll här *hihi*  busade med dom. Sen fikade vi, pratade osv. Men nu har dom åkt hem! Vincent är fortfarande här så vi sitter och busar med webcamen! Ikväll ska jag ta med min dam på bio och det lutar åt Jägarna 2! hoppas den är bra :) Pusss&kram



<3 Gohjärtat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0