Where do i begin

Har haft ett par minst sagt händelserika dagar! Kan inte komma på allt jag gjort. Men jag har iallafal minne av gårdagen då jag såg på paranormal activity 3 på bio! Svinbra var den, dock är jag ständigt rädd nu efter att ha sätt den haha.

 Sen har jag också hunnit ha lite kvalitets tid med syster min det är inte ofta man ser henne nu när hon är borta på veckorna så tar vara på tiden då hon är hemma. Vi åt iallafal en lunch på stan och handlade lite! Mysigt och bra :) Idag vaknade jag tidigt så jag har hunnit med mycket nödvändiga saker (som att städa rummet) Och även umgåts med både Ronja och Joel. Nu ska jag fika med mamma och skratta åt stockholm båstad! Pusss

Snabb webcam bild just nuu. h3h3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla pötnos

2011-11-14 @ 08:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0