Thank you jesus

Har äntligen kommit hem efter en låång skoldag! Fikade och myste på waynes idag med klasskamrater. Sen Hade jag idrott som sista lektion och jag köttade riktigt rejäl må jag säga!  

Efter skolan tog jag 91:an hem jag satt helt död på bussen och var nästan påväg att somna in och när bussen precis ska passera forsbacka hör jag plötsligt en utländsk röst '' ey tjejen du måste av det är sista hållplatsen'' bussen stannar och jag blir så trött och sur över att behöva gå ut i kylan!! busschauffören skrattar och hånar Jonas och Kasper som också blir tvungen att hoppa av vi står alla tre och undrar hur vi ska komma hem! Blev ett nödsamtal till en god vän som skjutsa hem tack och bock för det! Så skönt att vara hemma, nu ska jag ta lite mat och lyssna musik! :)



Waynes underbara blåbärscheescake! -v-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0