Nästa

Riktigt kass uppdatering från min sida.. blir så sur för jag vill kunna titta tillbaka och se vad jag gjort under sommaren :( Meen glömsk som jag är så blir det ungefär ett inlägg i månaden haha..

Jaja det har varit ett super härligt lov so far, har tyvärr inte åkt någonstans hitills eftersom jag jobbat i 3 veckor och det gick riktigt bra. Så de kommer sitta fint i kassan sen :D

Imorgon bär det av till finland och därefter stockholm ska bli såå skönt att komma iväg lite! hoppas även på en utlandsresa i slutet på sommaren,men vi får la sii :) Nu är det dags för lite kvällsfika avslutar inlägget med lite bilder! Puss och ha dä fint





Kommentarer
Postat av: louise

haha ffy så hemsk och svettig bild mimmi. men jag älskar dig ändåå

2011-07-15 @ 00:08:58
URL: http://louiiisekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0