Norrfly

God eftermiddag bloggars, jag sitter med risig röst och inväntar middag. Gårdagen spenderades först med min sill på stan för lite Julshopping och sedan donken (standard).

 Senare mot kvällen drog vi ett gäng till norrfly Jag, emma anela ludvig fredrik och några andra randoms. Anyway jag som alltid påstått att jag inte skulle bli rädd var nära på att kissa ner hela stället. Ludvig gjorde det inte lättare när han hoppa upp bakom en hela tiden och skrek och slog på saker haha. Men det var skoj! gör dock inte om det. Idag verkar det bli en lugn lördag med min dam hoppas ni andra får er en göttmos helg! Puss

Bild som cillbull tog igår på stan. Mys!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0