Julafton på fredriksgatan

Har haft en otroligt lyckad julafton. Nöjd som bara katten, både med paket och mat! Kom hem nyss efter en kvällspromenad som bjöd på både snaps och tomtebloss. Nu ska jag sova så sköönt :) Upp i tid imorgon för lite små shopping! hoppas alla hade en fin julafton för det hade verkligen jag! Love



Haha dåliga mobilbilder, är ganska säker på att maten inte såg ut som sörjan på bilden, men go är hon min lilla råttunge!


( alkohol har en tendens att göra oss lite sömnig hehe) Men anyway tack så himla mycket kristos för den bästa julklappen denna jul! I owe you one =)


Kommentarer
Postat av: kuin

Härliga julbilder! kram kusin

2011-12-25 @ 00:57:36
Postat av: DIN VÄN LINA

VILL DU FESTA?

2011-12-25 @ 14:20:34
URL: http://linaapalovaara.blogg.se/
Postat av: Mim

Svar : Jaaa det vill jag lina palovaara jansson!!!

2011-12-25 @ 16:05:05
URL: http://mimmyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0