Fyra dagar till julafton

Idag har jag varit i skolan som vanligt, Känner mig nöjd när jag får sakert gjort! traskade ner på stan en sväng med Lina och Sophie, vi kollade runt lite osv. Jag köpte en smarrig munk :D Sedan intervjuade jag och lina chefen inne på Scorett för att senare kunna göra klart ett skolarbete. Det var superkul att intervjua henne för hon var verkligen en härlig prick, Rolig och trevlig att prata med. På gott humör är jag nu också! tänk vad små saker kan göra mig glad?
Hoppas alla har en fin dag, Puss!

Sliskmunk? icke säger jag! den här munken är en standard för mig när man strosar runt på stan, lukten frestar mig varje gång! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0